Garantie en Reparatie Bepalingen

Garantievoorwaarden

  1. Algemene Garantie
    Al onze nieuwe producten worden geleverd met een standaard fabrieksgarantie van 2 jaar vanaf de datum van aankoop, tenzij anders vermeld.

  2. Deze garantie dekt fabricagefouten en materiaaldefecten.

  3. Op refurbisch producten zoals laptops 8 maand

  4. Uitbreiding van Garantie
    In sommige gevallen bieden wij een verlengde garantie aan. Details en voorwaarden hiervan worden vermeld bij het betreffende product. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

  5. Voorwaarden voor Garantie

  6. U heeft 24 uur omruil garantie en test het toetsenbord voor het eerste gebruik
    De garantie is alleen van toepassing op producten die zijn gebruikt volgens de instructies van de fabrikant. De garantie dekt geen schade veroorzaakt door:

    • Ongeautoriseerde reparaties of wijzigingen en of wijzigingen aanbrengen in de Bios en software programmas die schadelijk voor uw systeem kunnen zijn (overleg dat eerst met ons).
    • Misbruik, nalatigheid of ongelukken.
    • Normale slijtage en veroudering.
    • Gebruik van het product voor commerciële doeleinden (tenzij anders vermeld).
    • We doen geen geld terug, u kunt de laptop of Pc omruilen bij gebreken voor een zelfde of beter model
  7. Garantieclaim Procedure
    Om een garantieclaim in te dienen, dient u de volgende stappen te volgen:

    • Neem contact op met onze klantenservice via e-mail

      info@wesplaco.nl  of onderstaand formulier in te vullen

      om uw probleem te melden.
    • Zorg voor een aankoopbewijs (factuur of bon).
    • Stuur of breng het defecte product naar ons retouradres, tenzij anders aangegeven door de klantenservice.
  8. Garantie Afhandeling
    Na ontvangst en inspectie van het defecte product, zullen wij, afhankelijk van de aard van het probleem:

    • Het product kosteloos repareren.
    • Het product vervangen door een verglijkbare of beter product.
    • We doen geen geld terug, u kunt de laptop of Pc omruilen bij gebreken voor een zelfde of beter model
    • Een volledige of gedeeltelijke terugbetaling is als kleine stichting niet te doen daarom ook maar de kleine marge.

Reparatievoorwaarden

  1. Reparaties Buiten Garantie
    Voor producten die buiten de garantie vallen, bieden wij een betaalde reparatieservice aan. Neem contact op met onze klantenservice voor een prijsopgave en verdere instructies.

  2. No cure No Pay

  3. Reparatie Procedure

    • Neem contact op met onze klantenservice om het probleem te melden en een schatting van de reparatiekosten te ontvangen.
    • Stuur of breng het defecte product naar ons reparatiecentrum, tenzij anders aangegeven door de klantenservice.
    • Na ontvangst en inspectie ontvangt u een definitieve prijsopgave voor de reparatie.
    • Na uw goedkeuring voeren wij de reparatie uit en sturen wij het product terug.
  4. Reparatietijd
    De reparatietijd kan variëren afhankelijk van de aard van de schade en de beschikbaarheid van onderdelen. we streven binnen 48 uur.

  5. Onze klantenservice zal u een indicatie geven van de verwachte reparatieduur.

  6. Kosten en Betaling
    Alle reparatiekosten inclusief verzendkosten worden vooraf met u gecommuniceerd. Betaling dient te geschieden voordat wij de gerepareerde producten retourneren.

Klantenservice

Voor vragen of hulp met betrekking tot garantie en reparatie, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via:

  • E-mail:

    info@twzwolle.nl

  • WhatsApp
  • 06 17 57 18 34 

Slotbepalingen

Deze garantie- en reparatievoorwaarden doen geen afbreuk aan uw wettelijke rechten als consument volgens de Nederlandse wetgeving. Voor meer informatie over uw rechten, kunt u terecht bij de Consumentenbond of de Autoriteit Consument & Markt (ACM).

 

Voor informatie, opmerkingen en verbeter punten is uw bericht welkom

Type fouten & prijzen onder voorbehoud